Wednesday 29 November 2017

Hdfc forex plus karta obsługa klienta


Numer obsługi klienta banku HDFC 247 Bezpłatna linia pomocy Bez obsługi poczty e-mail Numer banku opieki HDFC Bank HDFC jest dostawcą usług finansowych w Indiach. Z tego miejsca można uzyskać numer obsługi klienta HDFC Bank. 247 Bezpłatna infolinia Bez wsparcia przez e-mail i wszystkie dane kontaktowe Banku. Bank powstał w 1994 roku. Jest to największy prywatny bank według aktywów i największego indyjskiego banku według kapitalizacji rynkowej. W krótkim okresie bank osiągnął tak wysoki poziom, że ma także swoje filie za granicą. Bank ma ponad 87 555 pracowników, będąc tak ogromnym bankiem, że istnieje potrzeba posiadania wszystkich łatwych danych kontaktowych z wszystkimi informacjami, dlatego podjęliśmy inicjatywę, aby podać wszystkie numery obsługi klienta i inne dane kontaktowe, dzięki którym można skontaktować się z kierownictwem bez wysiłku. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie lub problem związany z kartą kredytową, bankowością telefoniczną, Suvidha, pożyczkami lub dowolnym z ich produktów i usług, te dane kontaktowe i numery telefonów do obsługi klienta podane poniżej będą służyć jako infolinia. Oto wszystkie dane kontaktowe. Numer obsługi klienta HDFC Banku Numer banku opieki HDFC Numer bezpłatny Jest to numer bezpłatny 247 infolinii. Jeśli chcesz uzyskać jakiekolwiek informacje lub masz jakieś zapytanie, wystarczy wybrać wymienione poniżej numery kontaktowe. Telefon zostanie podłączony do przedstawiciela ds. Obsługi klienta HDFC Bank, który z przyjemnością odpowie na twoje pytania. Jesteśmy pewni, że twoje zapytania zostaną rozwiązane przez wybranie tych numerów, ponieważ jest to najszybszy sposób na ich dotarcie. Obsługa klienta HDFC Bank Aby uzyskać dostęp do każdego cennego klienta firmy, bank ma wiele punktów obsługi klienta i biura w różnych regionach, miastach i stanach. Tak więc dostarczyliśmy je wszystkie. Jeśli chcesz wyszukać dane kontaktowe najbliższego oddziału, możesz go wyszukać, naciskając CtrlF. Obsługa klienta HDFC Bank Kolkata HDFC Bank Ltd. Oddział Dalhousie, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 Kontakt: 033-44065165 Faks. 033-30273620 Telefoniczna bankowość: Kalkuta: 6160 6161 Reszta Bengalu Zachodniego Sikkim: 98310 73333 DW: Kolkata: 33 22104332 Reszta Zachodniego Bengalu Sikkim: 1800 425433 2 Email. bohdfckolhdfcbank Bhopal HDFC Bank Ltd, 179, MP Nagar, strefa - II, w pobliżu Hotel Lake Princes, Bhopal 462017 (MP) Kontakt: 74898 60375 Bankowość telefoniczna: Indore: 6160 616 Reszta z Madhya Pradesh Chhattisgarh: 98936 03333 CC: Indore: 731 4074332 Reszta z Madhya Pradesh: 97525 4332 E-mail. bohdfcbplhdfcbank Gurgaon HDFC Bank House, Atika Vatika, A Block, pole golfowe Road, Sector 53, Gurgaon 122002 Kontakt: 0124 4664245 Faks. 0124 4664243 Bankowość telefoniczna: Delhi: 6160 6161 Dżammu - Kaszmir: 1800 180 4333 Rejony Ghaziabad i Gautam Budh Nagar w Uttar Pradesh: 99359 03333 Haryana (z wyjątkiem Panchkuli, Yamuny Nagar i okręgów Ambala): 99962 43333 Email: bohdfcdelhdfcbank Mumbai HDFC Bank Ltd. Trade World, C Wing, 11. piętro, Kamala Mills Compound, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013. Kontakt: (022) 39383021 Faks. (022) 42197125 Telefoniczna bankowość: Mumbai: 6160 6161 Reszta Maharashtra amp Goa: 98906 03333 CC: Mumbai: 022 28564332 Resztę Maharashtra: 95610 94332 Email. bohdfcmumhdfcbank Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 (Radżastan). Tel. 9314091224 Faks. 0141-2361949 Bankowość telefoniczna Jaipur: 6160 616 Reszta Radżastanu: 98750 03333 DW: Jaipur: 141 4004332 Reszta Radżastanu: 1800 425 4332 Email. bohdfcjprhdfcbank HDFC Bank Kluczowe osoby Dane kontaktowe Dyrektor zarządzający Pan Aditya Puri, Siedziba główna HDFC Bank, Senapati Bapat Marg, Lower Parel. Mumbai, Maharashtra, India Kod PIN 400013. Numer obsługi klienta HDFC Banku. 022 30966400 Faks: 022 42197125 ID e-mail. managingdirectorhdfcbank Dyrektor wykonawczy Mr. Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Indie, Pincode 400013 HDFC Bank Customer Care Number. 022 30966401 Faks: 022 42197125 ID e-mail. ed. wholesalebankinghdfcbank HDFC Bank Numer klienta zagranicznego Oto numery kontaktowe zagranicznych, aby osoby mieszkające tam z kontami bankowymi w HDFC również mogły się z nimi skontaktować. Oto numery kontaktowe za granicą. Numer obsługi klienta HDFC Loan Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z jakąkolwiek usługą związaną z Kredytem lub chcesz ubiegać się o pożyczkę, możesz łatwo skontaktować się z nimi również za pośrednictwem wiadomości SMS. Oto jak. Dla Home Loan 8211 SMS HDFCHOME do 56767 Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i nie chcesz stać w długich kolejkach poza bankiem, możesz zarejestrować się na bankowości internetowej HDFC. Dzięki netbankingowi możesz wykonywać transakcje bankowe za pomocą kilku kliknięć. HDFC Netbanking Obsługa klienta Numer telefonu kontaktowego 8211 1800 22 1006 HDFC Bankowość Telefoniczna Możesz również dokonywać transakcji za pośrednictwem telefonu komórkowego bez połączenia z Internetem. Aby uzyskać więcej informacji na temat bankowości telefonicznej, możesz skontaktować się z podanym numerem kontaktowym. Budownictwo mieszkaniowe Korporacja finansowa Bankowość telefoniczna 8211 1800 425 4332 Usługi pożyczkowe są dostępne we wszystkie dni w godzinach od 8:00 do 20:00 Często zadawane pytania (FAQ) 1. Co zrobić, gdy pin karty debetowej nie działa, jeśli pin karty debetowej nie działa zostanie zablokowany. Zdarza się, gdy trzykrotnie wpisujesz nieprawidłowy PIN w bankomacie, dostęp zostanie zablokowany ze względów bezpieczeństwa. Aktywuje się po 24 godzinach. Korzystaj z karty debetowej ATM w bankomacie po 24 godzinach z tym samym PINem, który jest dostępny u ciebie. Jeśli Twoje konto jest nadal niedostępne, złóż wniosek o nowy kod PIN. 2. Czy osobno muszę się rejestrować w przypadku bezpłatnej bankowości mobilnej Nie, jeśli jesteś zarejestrowany w bankowości SMS, możesz uzyskać dostęp do bezpłatnej usługi zapytań o saldo bankowości mobilnej. 3. Jak mogę zmienić adres dla mojego konta Aktualizacja przez Netbanking Zaloguj się do NetBankingu, kliknij opcję Zaktualizuj szczegóły kontaktu w górnym menu i wybierz 8220Update Address.8221 transaction. Przejrzyj następnie listę akceptowalnych dokumentów potwierdzających adres i zeskanuj samocną kopię jednego z takich dowodów adresu do przesłania. Teraz kliknij przycisk Kontynuuj, a zostaniesz przekierowany na stronę z opcją Dodaj i prześlij dokument. Zweryfikuj szczegóły, dodaj dokument, a następnie prześlij go. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz. Wydrukuj wypełniony formularz Uzupełnij swój podpis i samodzielnie zaświadczony dowód adresu. Dla dokumentów Resident Indian: Wszystkie ważne dokumenty potwierdzające adres dla nierezydenta Indian: Wszystkie ważne dokumenty potwierdzające adres. Wyślij zapytanie za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty lub Okaziciela do najbliższego oddziału Możesz osobiście odwiedzić najbliższy oddział Wypełnij formularz aplikacyjny dostępny w Oddziale. Prosimy o zabranie oryginalnej dokumentacji w celu weryfikacji. 4. Jak zablokować zgubioną kartę Są to sposoby, za pomocą których możesz zablokować utraconą kartę. Zaloguj się do NetBanking za pomocą swojego identyfikatora NetBanking Id i Password Hit na karcie Karty kredytowe, a następnie na karcie kredytowej Hot list po lewej stronie. W ten sposób otrzymasz listę kart kredytowych zarejestrowanych w NetBankingu. Hit na nr karty kredytowej, którą chcesz umieścić na gorącej liście. Wybierz powód gorącej aukcji. Wybierz, czy chcesz, aby karta została ponownie wysłana. 5. Jak zmienić hasło logowania Po zalogowaniu się możesz zmienić hasło za pomocą opcji 8220 Zmień hasło 8221 w górnej części ekranu. Musisz wpisać swoje obecne hasło i nowe hasło, które wybrałeś w odpowiednich polach. 6. Jeśli mam więcej niż jedno konto, otrzymam alerty o wszystkich moich kontach Tak, będziesz. Musisz wprowadzić numery kont w formularzu zgłoszeniowym i wybrać żądane alarmy dla numerów kont. 7. Co to jest alarmy Insta Jest to bardzo przydatna usługa, która przesyła informacje o transakcjach bankowych. Alerty są oparte na zdarzeniach lub oparte na częstotliwości. Po zarejestrowaniu się w przypadku niektórych alertów są one wysyłane do Ciebie za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail lub obu. 8. Jak zdezaktywować usługę Instaalert Zaloguj się do NetBanking za pomocą numeru identyfikacyjnego klienta i hasła NetBanking Hit na 8220Insta Alerts8221 w prawym górnym rogu strony Wybierz numer rachunku, dla którego chcesz usunąć alerty Wybierz typ alertów i kliknij usuń Po wybraniu alertów kliknij na potwierdzeniu. alerty zostaną wyrejestrowane dla tego samego 9. Czy istnieje numer PIN, aby uzyskać dostęp do bankowości SMS Nie ma numeru PIN, aby uzyskać dostęp do bankowości SMS. Możesz jednak uzyskać dostęp do informacji o własnym koncie tylko z telefonu komórkowego. Choć te linki społecznościowe będziesz w stanie nawiązać kontakt z najnowszymi ofertami i regularnymi aktualizacjami. Możesz je dodać lub śledzić i realizować. Facebook facebookHDFC. bank Youtube youtubehdfcbank Twitter twitterHdfcBank Google 8211 plus. googlehdfcbank To były wszystkie możliwe dane kontaktowe, dzięki którym można się skontaktować z przedstawicielami obsługi klienta i skontaktować się z nimi w celu rozwiązania problemów. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź oficjalną stronę. Powinieneś również zwrócić na to uwagę. Istnieją dwa sposoby poznania salda na Twojej karcie Forex: Poprzez bankowość internetową Bankowość telefoniczną Za pomocą usługi NetBanking możesz sprawdzić saldo na karcie ForexPlus. Będziesz musiał użyć numeru karty jako ID użytkownika amp IPIN wydanego w ramach zestawu kart, aby zalogować się do obiektu NetBanking. Tam znajdziesz opcję sprawdzenia salda na karcie. Możesz również skontaktować się z usługami bankowości telefonicznej banku, aby sprawdzić saldo na karcie ForexPlus. Numery usług Phonebanku można znaleźć na stronie hdfcbankpersonal. Tutaj jednak skopiowałem poniższe liczby, ale zawsze sugeruję odwiedzenie strony z danymi karty HDFC Forex Plus w celu zaktualizowania numerów. HDFC Bank oferuje łatwy dostęp do usług PhoneBanking za pośrednictwem międzynarodowych bezpłatnych numerów w 32 krajach, jak opisano poniżej. Australia, Belgia, Kanada, Dania, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Hongkong, Holandia, Włochy, Japonia, Korea Południowa, Malezja, Norwegia, Nowa Zelandia, Austria, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tajlandia - 80080077444 , Czechy (REP) 800090155, Monaco 80093312, Polska 008001124694, Arabia Saudyjska 8008142094, ZEA 8000185252, USA 18445796441, Bahrajn 80004980, Grecja 0080016122061284, Singapur 8001013301, Chorwacja 0800222990HDFC Numery obsługi klienta w banku przesłane przez MRS SKaur (niezweryfikowane) w piątek, 05042017 - 23:36. HDFC NRENRO konto NIGHTMARE mam bezsenną noc do czynienia i zadzwonić (jak na dzień w Indiach) NRI obsługi klienta NAUSHEEN ANSARI 1 i wysłać 3 wniosek w ciągu ostatnich 6-7 tygodni, aby zaktualizować mój nowy numer telefonu komórkowego i adres kontaktowy ODMOWA PIERWSZA aplikacja - Znak nie pasuje (podpisałem się w taki sam sposób, w jaki robię to za każdym razem) - Dokument nie został sam poświadczony Drugi wniosek Dokument odmowy wysłałem, aby zmienić adres, nie ma na nim logo firmy, ponieważ jest drukowane online. Trzecia odmowa podania JEŻELI chcę zmienić mój adres podać adres indyjski Zabawne jest to, że wciąż podpisuję się w ten sam sposób, tak, tym razem potwierdziłem moje dokumenty potwierdzające. ale za każdym razem jego nowy błąd, wszystko, co NAUSHEEN ANSARI nie lubi, więc odmawiaj. Jestem NRI, a nawet obywatelem Indii, nigdy nie mam kontaktu z Indiami, nigdy ich nie dostaję, odkąd otworzę moje konto. Gdzie mam przynieść mój lokalny adres, jeśli nigdy go nie mam. Powiedziałem ok, zostaw to, proszę, zmień mój numer telefonu komórkowego, nie jest bezpieczny mój stary numer jest już podana komuś innemu cokolwiek robię wiadomość idzie do tego numeru NIE JEDEN SŁUCHAJĄCY NAUSHEEN ANSARI NIE MASZ JESZCZE ZARÓWNO LUB OGÓLNEGO WSPÓLNEGO SENSE. ALWAYS WYŚLIJ MNIE EAMILA POWIEDZIAŁAJĄCEGO PANA KAURA LUB SIRA POWIEDZIAŁEMY, ŻE POWINIEN SIĘ UCZYĆ PROSTE PODSTAWOWE RZECZY, JEŚLI NIE DZIAŁASZ POZNAJ OSOBĘ, KTÓRĄ ZAJMUJESZ PISANIE SIRMADAMU i powiedziałem, że jestem kobietą, wciąż otrzymuję emaila mówiącego Szanowny Panie. Nausheen ANsari nie dba o odpowiedź na mój e-mail, nawet po 3-5 dniach, myślę, że nigdy nie czytają mojego e-maila, piszą nawet błędną pisownię mojego kraju, tylko zgaduję, o czym rozmawiają. Wczoraj wysłałem skargę do działu skarg dołączonego do wszystkich moich e-maili Dzisiaj otrzymałem e-mail od Nausheen ANSARI, mówiąc: Dear SIR, wyślij swój adres korespondencyjny, jeśli chcesz zaktualizować swój adres I DONT ZROZUMIEĆ CO ZARZĄDZANIE HDFC NIE ZATRZYMAJĄC CO TO NAUSHEEN ROBI, ZMĘCZENIE KLIENTÓW NRI . teraz zdecydowałem się wziąć moje pieniądze i zamknąć swoje konto HDFC Nie mogę zaktualizować mojego nowego numeru telefonu komórkowego z powodu tego wspaniałego przedstawiciela działu obsługi klienta NRI. Pozdrowienia SKaur wysłany przez Ankuran Saha (niezweryfikowany) w środę, 27022017 - 18:20. Złożyłem wniosek o pożyczkę osobistą w oddziale HDFC Bank Agartala. i moja aplikacja została zaakceptowana (23756260). Wczoraj (26 lutego 2017 r.) Dostałem telefon z banku, a ja dopełniłem formalności i dałem czeki oficerskie (24 nos), ponieważ pożyczka była na dwa lata. Ale zostawiłem pustą kwotę. Powiedział mi, że to nie będzie problem, ponieważ konto odbiorcy jest tylko kredytem osobistym HDFC. Ponadto powiedział mi, że kwota EMI zostanie mi przesłana SMS-em dzisiaj, a do dzisiaj kwota ta zostanie przelana na moje konto. Ale nie przyszedł SMS, ani amont nie jest przypisany. Chcę powiadomić wyższą władzę, że do tej pory nie jestem jeszcze poinformowany o moim EMI. Dlaczego urzędnik odebrał ode mnie puste czeki. W przypadku jakiegokolwiek problemu z kim powinienem się skontaktować Dlaczego ludzie HDFC nie są zaangażowani w to, co obiecują lub mówią. Ankuran Saha Agartala Zgłoszony przez Pooja Baijal (niezweryfikowany) w piątek, 22022017 - 3:07. Ekspertyza bankowa HDFC NRENRO była koszmarem. Niedawno zmieniłem swój numer telefonu, a także mój adres za granicą. Wysłałem formularz zmiany adresu wraz z moją kopią dzierżawy, rachunkiem mobilnym i aktem małżeństwa jako dowód zmiany mojego adresu w Indiach. na zagraniczny adres PO Box, to początek kolejnego koszmaru. Facet o imieniu Nausheen Ansari, który siedział w dziale obsługi klienta w Bombaju, zaczął wysyłać standardowe maile odmowy bez czytania moich odpowiedzi, mówiąc mi, że a. Mój podpis jest inny (nie wiem, o którym dokumencie chodzi), b. Potwierdzenie wymagało aktualizacji adresu. mimo że mój biuletyn i formularz wniosku jasno to określają. do. Adres wymieniony w zaświadczeniu o zawarciu związku małżeńskiego różni się od adresu podanego w zgłoszeniu i nie jest samoocena. Nie wiem, jaki rodzaj treningu ma. nie może odnosić się do 22, adres w świadectwie ślubu jest adresem, który chcę aktualizować, strona, która podała formularz wniosku, nie wspomniała o samoocenie, certyfikat małżeństwa to dokument Govt Of India atestowany. Nie wiem, czego jeszcze ten facet potrzebuje. Kopia wyciągu bankowego jest pobierana netto i nie jest samoocena. Co to jest pobieranie sieciowe. To e-oświadczenie ze zwyczajnego banku w USA. wszystkie ambasady Govt of India i Ambasada USA je akceptują. ten facet próbuje zachowywać się tak, jakby był większy od obu. Także dla Self attestation nigdzie nie ma wzmianki na stronie HDFC. mi. Kopia mobilnego rachunku jest pobierana przez sieć, a nie na moje nazwisko. Znowu wiele rachunków jest mniej papierowych w USA, jeśli ten facet nie wie. nawet HDFC wysyła e-wyciągi papierowe. Powiedziałem też panu Nausheenowi Ansari, że mam na imię moje nazwisko, jeśli odczuwa ból, żeby przeczytać rachunek od początku do końca. ale myślę, że jest on królem królów, który nie chce go czytać. Mam nadzieję, że hdfc posortuje tę sprawę jak najszybciej. Przesłane przez prathap. n (niezweryfikowane) na czw. 24012017 - 16:02. Zgłoszony przez deepu jacob (niezweryfikowany) na Mon, 02042017 - 18:29. Ukryte opłaty na karcie kredytowej HDFC Niestety jestem posiadaczem karty kredytowej hdfc. trzymałem go przez ponad rok i nie otrzymałem z tej karty żadnej rupii. Zamiast tego straciłem ciężko zarobione pieniądze w formie opłat finansowych. Kwota podana w danych ac jest bardzo myląca, szczególnie kwota 039Minimum Due039. Dokonałem płatności zgodnie z minimalnym wymaganiem, ale bank naliczył odsetki za zwłokę w moim następnym wyciągu miesięcznym. To zdarzyło się wiele razy. Wtedy nie mogę zrozumieć, co jest potrzebne do tego bzdury Min Due. Nie wyjaśniły mi żadne władze hdfc dotyczące tego rodzaju celowo wprowadzających w błąd technicznych terminów, kiedy wziąłem tę kartę lub później. O ile w przypadku innych bankowych kart kredytowych albo jednoznacznie wspomniano o zrozumiałych sformułowaniach w ich witrynie lub o ich autorytetach, wyjaśnilibyśmy i zrozumielibyśmy. Ta karta to kompletne odpadki, ponieważ nie zarobiłem żadnej gotówki na żadne z moich wydatków, nawet w ogromnych kwotach. CZY MOŻE MOŻNA POMÓŻ MI PROCEDURAMI, ABY ODBLOKOWAĆ TEN KARTĘ ODSTAWA OD TEGO RODZAJU KATEGORII .. Zgłoszony przez Pratap (niezweryfikowany) w sobotę, 31032017 - 17:05. Minęły 2 lata i do tej pory nie mam osobistego numeru telefonu bankiera. nie jestem w stanie wyjaśnić żadnych wątpliwości. Próbowałem docierać do was wiele razy, ale nie otrzymałem odpowiedzi Nie rozumiem, dlaczego mam utrzymywać klasyczne konto, gdy żadna z usług nie została spełniona, co zostało obiecane, chciałbym ją rozwiązać ASAP życzyłoby, aby ludzie byli słabo wykształceni. Dziękuję, Purnima 9951123197 8 Ac: 03641930003722 Zgłoszony przez Sheikh (niezweryfikowany) w sobotę, 10032017 - 18:52. Cześć, jestem szejkiem z Bangalore i mam konto płac w banku hdfc od roku, ale teraz dni bezwiednie kwota jest odejmowana z mojego konta bez mojej wiedzy aż do około 800 r. Zgaduję więc prosiłbym cię o pomoc w odniesieniu do powyższego z uzasadnieniem. mam nadzieję, że ktoś wkrótce mnie odwróci. dziękuję, sheikh 9844549942 szejk dot azzu w gmail dot com Przesłany przez Anonimowy (niezweryfikowany) w WTO, 06032017 - 13:26. Nazywam się sajitha ratheesh, to informuję was, że moje zrzeczenie się kwoty R 28 284,75.Am za pomocą konta sb, ale było to konto płacowe przed 1 rokiem. i nie było używane jako 1 rok, teraz używam tego samego konta, co konto płacowe od nowa firma, również dostałem list z prośbą o zmianę mojego konta sb na rachunek płac w pobliżu branch. am utrzymywanie powyżej Rs. 10000 na tym samym koncie z instrukcją obsługi klienta. ale w tym miesiącu 03032017 bank ponownie obciąży rachunek r 28.34.75 do 5 z mojego konta w tym samym dniu bez żadnych innych informacji. i biorąc pod uwagę mój numer telefonu komórkowego i id. so mail te osoby nie biorą odpowiedzialności za klientów. Myślę bardzo usługi banku hdfc. tak łaskawie zrzeczenie się tej samej kwoty na to samo konto bankowe hdfc (sajitha ratheesh, 00201750156640, ravipuram branch, kochi) Przesłane przez Anup Singh (niezweryfikowane) na czw. 09022017 - 3:12. Miałem transakcję za pośrednictwem bankomatu HDFC na komórkowe ładowanie o wartości 350 INR w dniu 31 grudnia 2017 r. W moim telefonie komórkowym doszło do salda, a pieniądze nie zostały zwrócone. Śledziłem z Vodafone i HDFC dla moich 350 Rs. do teraz. Ten bank naprawdę nie sra o swoich klientach. Za każdym razem po prostu kupują czas i rozczarowują. Teraz. Sytuacja jest taka, że ​​Vodafone mówi, że rozmawia z ludźmi HDFC i to samo, gdy pytasz HDFC. To jest żałosna służba, jakiej kiedykolwiek doświadczyłem. Teraz przełączam swoje konto na Axis i naprawdę nie chcę mojego konta oszczędnościowego ani karty kredytowej w tym banku. Gorszy zespół obsługi klienta i żałosne usługi dla swoich klientów. Wstydźcie się was. W rozczarowaniu, Anup Singh 91 9830248692 Zgłoszony przez anil (niezweryfikowany) w środę, 08022017 - 22:47. drogi panie, dzisiaj na 8022017, poszedłem do kasy HDFC 3045 gitti khadan nagpur, aby wypłacić gotówkę przy pomocy mojej karty debetowej SBI-debetowej konta SBI nr 11281053108. gotówka nie została wydana i pojawił się komunikat 039039039są niezdolny do przetworzenia w czasie, a slip również nie został wydrukowany. Ponownie poszedłem do maszyny sbi atm i wypłaciłem pieniądze rs 7000 i znalazłem bankomat. kiedy zobaczyłem równowagę w poślizgu, byłem zaskoczony, że równowaga była znacznie mniejsza. kiedy sprawdziłem swoje konto w bankowości internetowej, byłem zaskoczony, widząc 039039ATM WDL OF Rs 7000 z ATM 3045 HDFC LTD NAGPUR OFF SITMAIN039039 dlatego proszę o odwrócenie kwoty Rs. 7000, których nie dostałem od HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpur, ale pobrano. Zgłoszony przez BIJAYA KUMAR MARTHA (niezweryfikowany) w WT, 31012017 - 15:59. Sir, chciałbym powiedzieć kilka słów na temat obsługi klienta banku HDFC na paradip (1818), odisha. 26 grudnia 2017 r. Przesłałem mój wymagany dokument do otwarcia rachunku wynagrodzeń i zwrotu kosztów. Pan Anil Kumar Sahu, osobisty bankier oddziału pradip, powiedział mi, że otrzymanie twojego numeru Ac zajmuje 4-7 dni. i karta bankomatowa Po 7 dniach zostałem wezwany do oddziału paradip i poprosiłem o mój Ac numer. Potem Pan Anil powiedział mi, że trwa to 4 dni dłużej. Jak to bardzo mnie denerwowało po telefonie tyle razy. Nawet w zeszłym miesiącu spotkałem się z Panem Anil sześć razy i telefonuj na jego telefon komórkowy (9938400595) tyle razy. Jeśli zadzwonię na komórkę, nie dostał i jeśli zadzwonię w linii naziemnej inny facet powiedział mi, że Pan Anil jest zajęty, zadzwoń po południu. Ponieważ mam już NRI Ac - (nr klienta-32967802) wzmacniacz osobisty Saving Ac w banku HDFC, nigdy nie widzę tego typu usługi behawioralnej. Dla tego typu pracowników tylko HDFC zmniejsza nazwę brandunique. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymam owocna odpowiedź. Nazywam się Bijaya kumar Martha, nr telefonu komórkowego: 08658556653 i e. mail ID-bijayamartha at yahoo dot com.

No comments:

Post a Comment