Monday 18 December 2017

European lawmakers support carbon trading system


Ustawodawcy do głosowania na dokumentach EU8217 5 mld uprawnień do emisji dwutlenku węgla Europejscy prawodawcy będą głosować w przyszłym tygodniu, czy nie zmusić Komisji Europejskiej do ponownego przemyślenia, by oddać miliardy euro za darmo dla ciężkich gałęzi przemysłu, po tym, jak starszy zielony członek złożył sprzeciw. W maju Komisja Europejska zaproponowała, aby zdecydowana większość sektorów przemysłowych nadal otrzymywała większość bezpłatnych uprawnień w latach 2018-2019, aby pomóc im w wypełnieniu zobowiązań wynikających z unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (ETS). ETS reguluje około połowę produkcji gazów cieplnych wychwytujących w Europie w wyniku zmuszania ponad 12 000 elektrowni, fabryk i linii lotniczych do wydania limitu na każdą emitowaną tonę. Tak zwana lista ucieczki emisji przedsiębiorstw uprawnionych do bezpłatnych zezwoleń obejmuje sektory, w tym producentów stali i chemikaliów, i została utworzona w celu ochrony przed przeniesieniem przemysłu UE do regionów takich jak Bliski Wschód z mniej restrykcyjnymi limitami emisji. Branże ostro lobbowały za przedłużeniem warunków listy w obliczu obaw, że wysokie rachunki za energię i biurokracja szkodzą ich globalnej konkurencyjności. Urzędnicy państw członkowskich jednogłośnie zatwierdzili plan w lipcu. Ale holenderski poseł do PE, Bas Eickhout, zgłosił sprzeciw wobec tej propozycji, uruchamiając 24 września głosowanie w komisji parlamentarnej. Jeśli prawodawcy w komisji ds. Środowiska zagłosują na korzyść Eickhout, sprawa zostanie postawiona przed całym zgromadzeniem 8211, gdzie jego sprzeciw wymagałby większego poparcia, aby przeforsować redakcję planów Komisji. 8220W tej chwili pracujemy nad projektem rezolucji i postaramy się, aby jak najwięcej posłów do PE podpisało go pod każdym możliwym względem, 8221 powiedział rzecznik Eickhout. Powiedział, że Eickhout otrzymał już wsparcie od członków grup partyjnych EPL, GUE i EFDD, które wraz z Zielonymi stanowią około połowy Parlamentu Europejskiego. Ale centroprawicowa grupa PPE, której członkowie reprezentują prawie jedną trzecią zgromadzenia, może zostać podzielona w tej kwestii, zgodnie z projektem dokumentu strategicznego EPP z 11 września, a widzianym przez Reuters. 8220 W celu zapewnienia przewidywalności, w szczególności w przypadku energochłonnych gałęzi przemysłu, przepisy dotyczące ucieczki emisji muszą zostać utrzymane w perspektywie długoterminowej, 8221 gazeta stwierdziła. Lista wycieków emisji sprzed 2018 r. Zakłada, że ​​przemysł będzie narażony na ryzyko konkurencyjne, gdy ceny uprawnień wzrosną powyżej 30 ton. Jednak drastyczny spadek cen uprawnień do 6 obecnie z ponad 30 w 2008 r. Skłonił działaczy ochrony środowiska do wezwania do znacznego obniżenia bezpłatnych przydziałów, aby zachęcić firmy do inwestowania w technologię cięcia węgla. Komisja twierdzi, że uzasadnione jest utrzymanie 30 założeń, ponieważ proponuje reformy rynku węgla, które mogłyby podnieść ceny. Ale nawet przy tych środkach analitycy spodziewają się, że ceny sięgną tylko około 10 przez resztę dekady. Jeżeli Komisja zastosuje założenie 16.5, sześć sektorów, w tym cement, zejdzie z listy uprawnionych do bezpłatnych zezwoleń, zgodnie z niepublikowaną oceną wpływu Komisji ocenianą przez agencję Reuters. Ten poziom pozwoliłby również skutecznie zarobić na rządy krajowe dodatkowe 5 miliardów dochodów, ponieważ więcej uprawnień byłoby sprzedanych niż rozdanych, jak wynika z dokumentu. Rzecznik Komisji powiedział, że ocena wpływu została pokazana prawodawcom, ale ponieważ była to informacja wrażliwa, nie została ona opublikowana do czasu upływu trzymiesięcznego okresu kontroli dla prawodawców w dniu 15 października. 8220 Decyzja została oszustwo. Dzięki tej propozycji Europa przekazuje kontrolę w tych branżach i sprzecznie z zasadą "zanieczyszczający płaci" w UE8217, 8221 powiedział Sam Van Den Plas z organizacji ochrony środowiska WWF. Kontekst System handlu uprawnieniami do emisji (ETS) to główna polityka UE, której celem jest ograniczenie emisji gazów i sił wychwytujących ciepło ponad 13 000 elektrowni, fabryk i linii lotniczych w celu wydania pozwolenia na każdą tonę emitowanego gazu. W ramach ETS ciężkie gałęzie przemysłu, takie jak produkcja stali, cement i elektrownie, ograniczają emisję gazów cieplarnianych, nakładając cenę na węgiel, aby zachęcić przedsiębiorstwa do obniżenia emisji dzięki obrotowi uprawnień. Jednak te energochłonne sektory uzyskały znaczną większość zezwoleń na węgiel za darmo. Bez takich środków firmy te twierdzą, że konkurencja ze strony krajów bez takich regulacji mogłaby w innym przypadku zmusić ich do przeniesienia się za granicę, jako nieudowodnione empirycznie zjawisko, znane jako ucieczka emisji. W maju Komisja Europejska zaproponowała, aby znaczna większość sektorów przemysłowych nadal otrzymywała większość bezpłatnych uprawnień w latach 2018-2019, aby pomóc im w wypełnieniu zobowiązań wynikających z ETS. Tymczasem sektor energochłonny lobbował, aby utrzymać korzystny reżim i wezwał go do reorganizacji w celu ochrony sektorów rzeczywiście dotkniętych ryzykiem wycieku. 24 września. Komisja Środowiskowa Parlamentu głosuje nad rezolucją Eickhout, październik 2017. Państwa członkowskie decydują o celach w zakresie efektywności energetycznej w Radzie UE we wrześniu 2017 r. Sekretarz generalny ONZ Ban Ki-Moon gości szczyt klimatyczny w Nowym Jorku, październik 2017. Rada Europejska oczekiwała uzgodnienia celów w zakresie klimatu i energii na 2030 r., Grudzień 2017 r. Szczyt klimatyczny UNFCCC w Limie, Peru, grudnia 2018 r. Szczyt klimatyczny UNFCCC w Paryżu miał uzgodnić zarys globalnego prawnie wiążącego traktatu klimatycznego 2017. Następny przegląd środków w zakresie efektywności energetycznej zaplanowanych przez Komisję 2020. Termin osiągnięcia przez UE celu 20 redukcji gazów cieplarnianych mierzonych w stosunku do poziomów z 1990 r., 20% w przypadku energii odnawialnej w koszyku energetycznym bloków oraz niewiążący cel 20 poprawy efektywności energetycznej, mierzony w stosunku do poziomów z 2005 r. Czytaj dalej Komisja Europejska Biznesowy przemysł energetyczny Europejski sojusz branż energochłonnych pismo do szefów państw i instytucji UEEuropejscy ustawodawcy nie zatwierdzili reform rynku węgla Opublikowany 22017015, 13.25 Przyszłość unijnej flagowej polityki klimatycznej pozostaje niepewna po niejednoznacznym głosowaniu komisji branżowej Jerzy Buzek, przewodniczący komitetu przemysłowego w Parlamencie Europejskim (zdj .: screengrab, webcast EP) Komisja przemysłowa Parlamentu Europejskiego nie zdołała wypracować opinii na temat reformy słabego rynku uprawnień do emisji dwutlenku węgla w UE. Po zawężeniu głosowania, aby odłożyć do 2021 r. Proponowane środki mające na celu stabilizację rynku, prawodawcy podjęli niezwykły ruch polegający na obaleniu własnej decyzji. Cena węgla spadła w wiadomościach, co zwiększa niepewność w związku z systemem handlu uprawnieniami do emisji (ETS). Wszystkie oczy zwrócą się teraz do komisji ds. Środowiska, aby zapewnić sobie przyszłość jako kamień węgielny europejskiej polityki klimatycznej. 15 grudnia EUA spada po tym, jak Komitet Przemysłu Europassan głosuje przeciwko wcześniejszemu uruchomieniu rezerwy stabilności rynkowej EUETS. pic. twitterLtelWdmeEr ETS to główny element strategii klimatycznej EU8217, która obejmuje cel zmniejszenia emisji 40 z poziomów z 1990 r. do 2030 r. Jednak przewlekła nadpodaż pozwoleń na zanieczyszczenia obniżyła cenę dwutlenku węgla do około 7ton 8211 za nisko, aby zapewnić skuteczny sygnał dla inwestycji o niskiej emisji dwutlenku węgla. Postępujący sojusz lewicowych, liberalnych i zielonych eurodeputowanych naciska na wprowadzenie w 2017 r. Rezerwy na stabilność rynku, aby zapobiec takim popędom. Liderzy biznesu, w tym Europejskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej, grupa liderów korporacji Prince Wales17 i niemiecka firma energetyczna EON poparli to stanowisko. Konserwatywni członkowie komitetu unieważnili je, jednak zgodzili się na datę rozpoczęcia 2021 roku. SPRAWOZDANIE: Oficjalne śluby UE w celu ochrony ciężkich trucicierzy Nierozstrzygający wynik przyszedł, ponieważ konserwatywny blok starał się również podjąć 8220 kroków do 8221 środków zapobiegających ucieczce emisji po 2020 r. - wyjaśnił Alex Luta, analityk ds. Polityki w firmie Sandbag. Miały one rozwiązać problem niektórych ciężkich gałęzi przemysłu, a wysokie ceny dwutlenku węgla sprawią, że staną się niekonkurencyjne w stosunku do zagranicznych konkurentów, napędzając emisje za granicą. Progresywny sojusz twierdził, że nie mają mandatu na uzgodnienie takich przepisów teraz, zanim rozwiązano bezpośrednią kwestię stabilizacji rynku. Luta powiedział, że wynik nie był najlepszy spośród wszystkich światów8221, ale pokazał, że istnieje duża szansa na uzyskanie poparcia dla wczesnych reform w bardziej progresywnym komitecie ds. Środowiska, gdy spotka się on w przyszłym miesiącu. 8220 Nawet w tym najbardziej konserwatywnym komitecie 8211, jeśli chodzi o zmiany klimatyczne, 8211 jest bardzo dużą grupą ludzi, którzy uważają, że rezerwa stabilności rynkowej 2021 nie jest warta, 8221 powiedział. Europejskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (EWEA) określiło słabe wnioski jako straconą szansę na wzmocnienie ETS. Justin Wilkes, zastępca dyrektora generalnego organizacji handlu, powiedział: W tej chwili system, który miał pobudzić Europę do przejścia z gospodarki opartej na emisji dwutlenku węgla do gospodarki klimatycznej, jest martwy w wodzie i jeśli nie zobaczymy gruntownych zmian, to nie będzie zmienić się w najbliższej przyszłości. 8220. Wcześniejsza data rozpoczęcia jest niezbędna, aby umocnić cenę węgla, 8221 powiedział Wilkes. Sara Deblock, ekspert z Brukseli w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Handlu Emisjami, zmniejszyła znaczenie tego głosowania. Opinia komisji branżowych nie będzie w żadnym razie wiążąca - zauważyła. Teraz nie ma zdania, ENVI komisja ds. Środowiska ma wolną rękę. Komisja Ochrony Środowiska ma głosować nad reformami rynku węgla w dniu 24 lutego. Kwestia ta prawdopodobnie przejdzie na sesję plenarną, aby uzyskać ostateczną decyzję parlamentu. Powiązane posty: Liczba kredytów węglowych w UE spada poniżej 6 Bruksela, 29. sty 2018, 09:09 Cena w Europie za emisję tony dwutlenku węgla spadła w ostatnim miesiącu o około 25 procent, co sugeruje, że flagowe narzędzie UE w dziedzinie klimatu nadal ma bardzo ograniczony wpływ na przenoszenie przemysłu z paliw kopalnych. Cena europejskich kredytów węglowych w systemie handlu uprawnieniami do emisji (ETS) spadła z około x20AC8 do nieco poniżej x20AC6 w poniedziałek (25 stycznia). Od tego czasu oscyluje wokół x20AC6. Drogi czytelniku EUobserver Zapisz się teraz, aby uzyskać nieograniczony dostęp do EUobserver. Zarejestruj się przez 30 dni bezpłatnej wersji próbnej. bez zobowiązań. Pełna subskrypcja tylko 15 miesięcy lub 150 lat. Nieograniczony dostęp do komputerów i urządzeń przenośnych Wszystkie artykuły premium, analizy, komentarze i dochodzenia Archiwa EUobserver EUobserver to jedyne niezależne media zajmujące się sprawami UE w Brukseli i wszystkich 28 państwach członkowskich. Cenimy twoje wsparcie. Jeśli masz już konto, kliknij tutaj, aby się zalogować. ETS wymaga od firm przemysłowych wydania certyfikatu na każdą tonę emitowanego CO2. Chodzi o to, aby firmy przestawiły się z węgla, ropy i gazu na czystsze źródło energii. Jednak zdaniem ekspertów potrzebna jest cena około x20AC30, aby system mógł wywrzeć wpływ na przedsiębiorstwa. Zanieczyszczenie jest po prostu zbyt tanie, aby działać jako zachęta. Cena ETS od lat jest niska z powodu ogromnej ilości kredytów lub uprawnień UE (EUA) na rynku. Kryzys gospodarczy, w połączeniu ze stałą liczbą nowych kredytów tworzonych każdego roku, doprowadził do spadku ceny. Jednak 6x20AC jest nadal powyżej rekordowo niskiego poziomu w 2017 r., Kiedy EUA osiągnęły poziom około x20AC3. W zeszłym roku europejscy prawodawcy przyjęli nowe zasady, zaproponowane przez Komisję Europejską, które wprowadziłyby mechanizm rynkowy do systemu. Tak zwana rezerwa stabilności rynkowej wejdzie w życie, gdy pewna liczba uprawnień będzie dostępna na rynku. Po osiągnięciu tego progu nadwyżka kredytów zostanie chwilowo odłożona na bok. Mechanizm rynkowy nie zacznie jednak funkcjonować do 1 stycznia 2019 r. Inna propozycja Komisji dotycząca reformy systemu handlu uprawnieniami do emisji, która będzie omawiana w tym roku przez prawodawców, dotyczy okresu po 2020 r. Niska cena oleju w obrocie Tymczasem analitycy rynkowi twierdzą, że Niedawny spadek może być spowodowany niską ceną ropy naftowej, chociaż bezpośrednie linki są zawsze trudne do udowodnienia. W pozytywnym tonie dla tego programu, szwajcarskie ministerstwo środowiska ogłosiło w poniedziałek, że zakończyło rozmowy z UE w sprawie powiązania systemu handlu emisjami węgla przez kraje alpejskie z ETS. Ministerstwo uważa, że ​​ruch ten doprowadzi do wzmocnienia handlu emisjami jako ważnego narzędzia w walce z globalną zmianą klimatu. x201 Połączenie systemów pozwoli również firmom i operatorom w systemie szwajcarskim na handel prawami do emisji na znacznie większym i bardziej płynnym rynku europejskim, x201D, o czym szwajcarski powiedział w komunikacie prasowym. Sekcja witryny

No comments:

Post a Comment